Wednesday, February 13, 2008

Tadi aku Call Bapak minta dia tgk kan kenapa la jodoh aku asyik pendek jer .. ada ker aku pakai tangkal sial? aku cheak balik tak der plaks tangkal aku pakai ... bulan nam nie bapak dtg malaysia aku ingat nak cheak tgk kot kot ada sial ... arr aku rasa cam tak mau dok malaysia jer skang nie semua kawan kawan dah blah dari aku .. termasuk la awek aku sayang atiqah .. seingat aku aku dah cuba berlembut dengan dia .. kira dia bertuah sebab aku tak pernah maki dia .. tapi dia blah gaks entah apa la perempuan nak .. nak cakap harta .. aku waktu join geng lama aku kena tinggal kan gaks perempuan walau pun ada harta .. kalau tak romantik entah aku dah cuba seromantik munkin dengan atiqah pun kena tinggal .. kalau pasal take care .. kena gaks urmm ini balasan aku sebab selama ni aku kuat buat jahat and ske dajal orang ... dulu aku kaki minum kaki isap dadah semua jenis cakap apa aku tak pernah try ske dajal memember nie la balasan dari Allah dapat Cash .. kot sebab tue kawan aku blah satu demi Satu cam banggang aku skang nie skang nie aku dah naik malas dah pk pasal cinta sebab cinta nie buat aku pening aku nak hidup cam dulu heavy dan gamble ... aku akan buat apa jer yang aku pk untuk menhappy kan diri aku ... orang nak cakap pasal aku lepas nie pie mampus cakap la takkat nak pukul aku sila ... bagi aku manusia nie semua sama .. tak cuba mana nak tau dia kuat ker tak .. kalau dia power sila la jadi power ranger wahahah merepek dah aku nie kiwak nampak awek cun langsung tak leh menaip dah nanti aku sambung la ekk

No comments: