Sunday, March 9, 2008

bangun la bangsa ku

gelak la kau orang ngan kekalahan Umno gelak la kau orang ngan kemenangan DAP Ketawa la kau orang puas puas tapi ingat cam orang lama "jangan suka suka nanti bawa duka" aku tak ralat kalau malaysia nie Pas Or keadilan Pegang Tapi aku Ckp Ralat tgk DAP yang banyak menang .. Tunggu jer la masa dan waktu kaum MELAYU ditindas oleh kaum cina balik pada asal kita ... cam mana singapore leh lepas pada tangan malaysia? pie cheak balik sejarah cam mana singapore keluar dari malaysia bkn pasal cina menang politik ? nak ke kau orang gelak tgk beberapa negeri plak kuar dari malaysia ? nak ke kau orang tgk penang plak keluar dari malaysia ? ? sendiri la pk yer ... dengan Nama Allah aku tak sokong mana mana politik dan aku tak minat politik tapi aku cukup cukup terkilan bila .. aku tidak berniat nak hasut sapa sapa .. tapi dengar citer FRU turun perak pasai kaum cina kat sana mengamuk DAP tak dapat jadi MB sana .. bangkit la semua bangsa ku ... perjuangan kita belum selesai

1 comment:

Anonymous said...

salam...em melayu mudah lupe... oleh kerana sakit ati yg teramat sgt pd pemimpin yg sedia ada, sanggup gadaikan negeri sendiri... rasa bangga kerana dpt tumbangkan pemimpin kalangan org kerajaan tapi tak sedar sebenarnye sedang diperalat oleh org bukan Islam... huhu Allah saja yang tau mcamane perasaan kite bile Pulau Pinang ditadbir oleh DAP nih... Nak ke dia menjaga kebajikan org melayu ISLAM mcm kite...? Ntah la.